Condeiul în generația lui

11 Noiembrie 2016

           
       Vizita în oraşul coplăriei mele mă făcuse să descopăr lucruri noi. Tataia avea o valiză în care ținea un carnet. Îşi iscălea gândurile pe care nu voia să le uite. Apoi avea diferite obiecte la care ținea. Colecționa broşe într-o cutie. Mereu mă întrebam când eram copil: de ce era aşa misterios? Îi admiram stilul elegant de a se îmbrăca. Îmi amintesc că îmi lua ciocolată şi îmi spunea mereu când îl vizitam cuvinte cu tâlc. Mi-l imaginam scriind.

         M-am dus să-i vizitez mormântul cu inima încărcată. Îmi era dor. Priveam stelele din vârful dealului împădurit, unde îşi odihnea sufletul. Îmi rămânea în inimă prin amintiri.

Leave a Reply

