Dacă ar fi să uiți ce n-ai da acceptării?

26 Decembrie 2016

               Am terminat vinul dogorit, am terminat romanul O avere periculoasă. A rămas o urmă roșie pe fundul cănii și un parfum de piper și scorțișoară. A rămas o urmă în inimă ca atunci când am terminat Roșu Coral. Noaptea se scurge ca în clepsidra mea de lemn cu nisip verde. Se adună tăceri… Mi-am pus căștile, poate așa învăț să accept. 

 Dacă ar fi să uiți ce n-ai da acceptării?

Pentru suflet:

  1. Céu- Sonhando
  2. Eric Clapton- Layla variantă acustică
  3. Luiza Possi- Eu espero
  4. Boy Epic- Foolish
  5. Ana Carolina, Seu Jorge- É isso aí
  6.  Justin Nozuka- After tonight
  7. John Mayer- Slow dancing in a burning room
  8. Stereophonics- Indian summer
  9. Stereophonics- I wanna get lost with you
  10. Keira Knightly- Lost stars
  11. Aynsley Lister- Won’t be taken down
  12. Aynsley Lister- Need her so bad
  13. Aynsley Lister, Kalina- Troubled soul
  14. Aynsley Lister- Little wings
  15. Aynsley Lister- Home
  16. Aynsley Lister- You make it real
  17. Gavin DeGraw- I don’t wanna be
  18. James Morrison- Please don’t stop the rain

4 thoughts on “Dacă ar fi să uiți ce n-ai da acceptării?

Leave a Reply

