Despre lucruri noi și revederi

1 Ianuarie 2017

Dacă stau să mă gândesc la părțile frumoase ale anului trecut pot spune că au fost câteva momente memorabile:

1. Am revăzut două țări străine.

2. Am locuit la mare.

3. Am revăzut două mări: una întunecată, alta în culoarea smaraldului.

4. M-am dat cu tiroliana.

5. Am condus ATV-ul până m-am rătăcit printre copaci.

6. Am condus mașina lui A. prin pădure după accident. Lucru pentru care am să îi rămân recunoscătoare mereu pentru că m-a ajutat să îmi depășesc frica de a atinge volanul.

7. M-am dat pe un pește zburător în largul mării și apoi m-am aruncat în mare.

8. M-am trezit într-un pat matrimonial cu marea văzută dintr-o fereastră cât un perete.

9. M-am cățărat pe vârful unei stânci la poalele căreia se spărgeau valurile.

10. M-am cățărat pe un stâlp dezafectat de telecabină în păcura nopții.

11. M-am cățărat în căsuța salvamarului în toiul nopții și am privit marea în ceață.

12. Am făcut baie goală în mare noapte.

13. M-am dat în roată în parcul de distracții până m-a luat amețeala.

14. Am hrănit lebede în port.

15. Am adormit într-un pat cu baldachin alb pe plajă și m-am trezit la răsărit, cu zgomotul valurilor.

16. Am fost la foc de tabără în pădure și am privit cerul în beznă, pe o vale. Restul detaliilor sunt mister. 

17. Am mâncat creveți la faligaș, tot în pădure, opera lui G.

18. Am mâncat pentru prima oară raci. Mulțumesc G. pentru toate momentele de răsfăț! Nu am să uit că mă fugăreai cu racii vii prin casă. 

Cel puțin astea sunt o parte din momentele ce sunt dispusă să le amintesc. 

Sărbătorile au zburat. Anul acesta am pregătit pentru prima oară Eggnog și având în vedere că a ieșit delicios cel mai probabil o să îl pregătesc și la următoarele Crăciunuri. Mesele au fost încărcate de delicatese, dar pot să zic că nu am mai încercat caviar pe tortilla. De creveți proaspeți nu am să mă satur niciodată.

One thought on “Despre lucruri noi și revederi

Leave a Reply

