Mai rămân 15

15 Ianuarie 2017


              Printre căni de ceai, cappuccino ori vin fiert, farfurii de paste cu sparanghel şi pancetta afumicata(pentru că nu are acelaşi gust cu baconul sau costița afumată) după care ştiu că am să tânjesc, cafea în pahar mai tare decât orice cafea băută în 23 de ani, dulciuri pe care le adună ca o furnică şi după care râde de fiecare dată când scormonesc, scene siropoase urmărite târziu trecut de miezul nopții sau cu personaje de mit în filme ori seriale, destăinuiri şi dezbateri pe probleme sociale, politică, cărți, dezamăgiri, amintiri, picături de ploaie sau raze blânde pe balcon, plimbări pe străzi vechi încărcate de istorie, magazine cu prețuri terifiante, portocali pe trotuare: o imagine pe care am să o scot cu greu din cap, acoperişuri dezbrăcate la care să privesc de pe geamul din bucătărie, ciorchini de flori peste balustrade în toiul iernii, exerciții zilnice de fitness, duşuri fierbinți şi dimineți dormite s-au scurs zilele şi nopțile de vacanță…mai rămân 15.

           1.Nimic nu se compară cu acele conversații sincere, în care nu există măşti de nici un fel, în care iubeşti pe cel care respiră lângă tine cu tot cu defecte sau calități. 

           2. Nimic nu se compară cu ritualul de a bea cappuccino ori cafea cu ea.

           3. Nu îmi amintesc cât timp a trecut de când nu am mai simțit că am dormit aşa de bine. E un sentiment aparte să ştiu că mă trezesc cu pernuțele pe jos şi lenjeria încâlcită.

           4. M-am regăsit romantică, nostalgică, visătoare. 

           5. Mi-am încărcat memoria cu poze frumoase.      

           6. Mi-am îndrăgostit urechile cu căştile pe acorduri noi.

           7. Am simțit că am trăit, că sunt acasă.  

    
             

6 thoughts on “Mai rămân 15

Leave a Reply

