Despre lucruri mărunte

27 Ianuarie 2017

      Mai târziu, printre nori albăstrui şi vânt tăios mi-am purtat blugii tăiați pe străzi noi, am băut o cafea bună la cafeneaua gri, am citit rânduri din viața unei mămici în Cairo pe băncuța din sala de aşteptare a institutului de fizioterapie, m-am jucat cu un plic primit în dar de la S. în buzunarul vestei cu guler de blăniță gri, în care îmi cufundam obrajii să îi feresc de răcoare, am privit manechine cu pălării cât motorul maşinei ei proaspăt recuperate torcea în mers pe străzi înguste. 

           În minte îmi răsună râsul mamei colorat:

            – Te-ai întors de-a dreptul rusoaică!

             Urma să port cuşma neagră şi pufoasă pe terenuri înzăpezite şi în stomac aveam emoții cu cât mă gândeam la pădure. Florile exotice aveam să le regăsesc în parfum şi în imprimeuri pe rochii ori amintiri.

Leave a Reply

