Fragment

30 Ianuarie 2017

      Mi-au rămas întipărite în suflet rândurile acestea din Outlander:”Sunt ciudate lucrurile de care îți aminteşti, oamenii, locurile, întâmplările rămase în inima ta pentru totdeauna… în timp ce altele se pierd în ceață. Am ştiut întotdeauna că am trăit o viață diferită de cea a altor bărbați. Când eram tânăr nu am văzut nici o cale înaintea mea. Pur şi simplu am făcut un pas după altul, întotdeauna înainte, mai departe, grăbindu-mă spre ceva…fără să ştiu unde să ajung. Dar într-o zi m-am întors şi-am privit înapoi şi am văzut că fiecare pas făcut a fost ales de mine. La stânga, la dreapta, înainte sau când m-am oprit. În fiecare zi, fiecare om are posibilitatea să decidă între bine şi rău, între iubire şi ură şi uneori între viață şi moarte… Şi toate aceste decizii întruchipează viața ta. Ziua în care am realizat asta a fost ziua în care am devenit un bărbat.”

4 thoughts on “Fragment

Leave a Reply

