În camera mea nouă

    14 Februarie 2017


     Nu am somn. Pe perete bate o lumină slabă, gălbuie. Miroase a Cocolino din patul acesta mare, pe care se împrăştie în aşternut trandafiri albaştri. Pe televizor am găsit un ceas ce îmi aminteşte de ceasurile din apartamentul în care am copilărit. Pe birou am lăsat volumul trei din Fluturi de Irina Binder. Rătăcesc inevitabil spre momentul când am dus cele trei volume la piept pe trotuarul acela cu tarabă din centrul Chişinăului şi G. mă atenționa că existau cărți scrise mai bine. Cu toate acestea îmi satisfăcuse curiozitatea de a afla ce se găsea dincolo de acele pagini…Iar acum zâmbesc pentru că a rămas unul dintre acele lucruri simple care mă leagă de ceva ce a fost frumos. 

           Mă  foiesc în dantela neagră ce-alunecă pe şolduri. E bine să fiu în camera mea nouă! 


Leave a Reply

