Despre alte momente mărunte

8 Martie 2017

            Când fac pauze lungi realizez că se adună lucruri frumoase prin care am trecut căci despre cele urâte oricum nu aş alege să iscălesc; cum ar fi faptul că m-am cățărat pe o bordură rece când mi-a sărit somnul şi am privit luminițele oraşului de sus până mi-au înghețat urechile, apoi faptul că am început dansurile latino şi aici, rutina de fitness ( gambele mele plâng într-un fel după atâta mişcare)…trandafiri pe birou, şampanie la rece. Aş fi vrut să fie Lu azi aici, să ridicăm un pahar cu bule aurii împreună, să îi umplu casa de flori mamei şi să ciocnim cu Dirty Martini… 

2 thoughts on “Despre alte momente mărunte

Leave a Reply

