Săruturi târzii

3 Mai 2017

    

   Între două case am uitat să mă mai opresc să înşir gânduri. M-au furat momente. Mi-am găsit un job pentru inimă în care prichindeii îmi înveselesc ziua cu pupici pe obraz şi îmbrățisări cu palme mici. Mi-am obosit sau relaxat corpul cu mişcări de dans, yoga, bicicletă ori fitness. Am început o carte cu povestea unei tipe cochete de prin vremea celui de al ll-lea Război Mondial.  Plimbări printre tufe de liliac la brațul lui. O inimă care bate tare când îl aud spunând:

        – Cât eşti de frumoasă!

             O baie în apă cu sare într-un concediu care a trecut prea repede în doi. O noapte de dans într-un loc care ne-a apropiat cândva. Ramen pregătit împreună alături de un vin evreiesc delicios. Nopți dansând cu tălpile goale pe covorul lui, demne de tablouri cu Eve.. săruturi târzii. M-am obişnuit cu parfumul lui îmbătător şi-a început să îmi lipsească când nu se amestecă cu al meu.

               Am lăsat pe dulapul lui un carnet cu un corp de femeie pictat dezgolit, în care iscălim nectar pentru suflețelele noastre. Mi-a scris o poezie cu obrajii roşii.. am tresărit de fericire când am citit-o ca o copilă răsfățată şi-am dus carnetul la piept. Pe biroul din camera mea stă o rochie nouă albă pe care aştept să o îmbrac cu nerăbdare. Mi-am turnat vin roz într-un pahar şi m-am oprit să despic amintiri. Mă alung la o baie cu baloane…

Leave a Reply

